.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اصلاح طلبان اعتقادی به تشکیل دولت ائتلافی ندارند
رئیس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان حامی موسوی در مازندران با اشاره به طرح دولت ائتلافی اظهار داشت: اصلاح طلبان اعتقادی به تشکیل چنین دولتی ندارند زیرا اگر انتخابات به صورت عادلانه برگزار شود پیروزی از آن اصلاح طلبان خواهد بود.
اصلاح طلبان اعتقادی به تشکیل دولت ائتلافی ندارند

رئیس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان حامی موسوی در مازندران با اشاره به طرح دولت ائتلافی اظهار داشت: اصلاح طلبان اعتقادی به تشکیل چنین دولتی ندارند زیرا اگر انتخابات به صورت عادلانه برگزار شود پیروزی از آن اصلاح طلبان خواهد بود.

به گزارش شمال نیوز ، سید مهدی احمدی فولادی در نشستی خبری با رسانه های گروهی مازندران در ساری افزود: رضایی توانسته با حضور در انتخابات از تریبونهای مختلف به نقد منصفانه دولت نهم بپردازد.

رئیس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان حامی موسوی در مازندران با اشاره به اینکه وجود دو کاندیدای اصلاح طلب سبب دل نگرانی هایی در اردوگاه اصلاح طلبان شده است، تصریح کرد: خوشبختانه تخریب در بین این دو نامزد کمتر مشاهده شده است.

احمدی فولادی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه دولت نهم تا چه حد توانسته آرمان های امام را در جامعه ترویج کند، اظهار داشت: آرمان های امام، آرمانهای اسلام و دیانت بوده و امام خمینی (ره) مسلمان متعهدی بوده که با اخلاق قرآنی و کرامت انسانی وصف ناپذیرش تمام جهان را با اقتدارش به لرزه درآورده است.

وی افزود: دولت نهم نتوانست آرمان های امام را در سطح جامعه متجلی کند.

احمدی فولادی با تاکید بر استفاده از افراد صاحب سخن و توانمند در مناظره انتخاباتی میرحسین موسوی اظهار داشت: میرحسین در حال حاضر از این نقصان رنج می برد و برای انجام مناظره انتخاباتی نیروهای اثرگذار اصلاح طلبان را پیشنهاد می دهد.

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه "در صورتی که موسوی در انتخابات دهم ریاست جمهوری پیروز نشود آیا می توان گفت دوران حکومت اصلاح طلبان در کشور پایان خواهد داشت" اظهار داشت: به رغم رد صلاحیت بسیاری از نامزدهای اصلاح طلب در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی نیروهای اصلاح طلب با تمام قوا در انتخابات ریاست جمهوری از کاندیدای خود حمایت می کنند و در صورتی که اصلاح طلبان در انتخابات دهم با شکست مواجه شوند شکست آنان پیش زمینه ای برای رسیدن به اهداف موفق آینده خواهد بود.

این کارشناس مسائل سیاسی همچنین در مورد دولت ائتلافی رضایی اظهار داشت: اصلاح طلبان اعتقادی به تشکیل چنین دولتی در جامعه ندارند زیرا اگر انتخابات به صورت عادلانه برگزار شود پیروزی از آن اصلاح طلبان خواهد بود و با برنامه های جدیدی وارد عرصه خدمتگزاری می شود.

وی با اظهار امیدواری از اینکه میزان مشارکت مردم در انتخابات دهم ریاست جمهوری افزایش داشته باشد، خاطرنشان کرد: در صورتی که میزان رای دهندگان این دوره کمتر از 50 درصد باشد موفقیت با اصولگرایان خواهد بود زیرا که صدا و سیما به دنبال حضور حداکثری نبوده بلکه صرفا خواسته با هدف حمایت از نامزدی زمینه حضور برخی مردم را در انتخابات فراهم سازد.

احمدی فولادی با بیان اینکه 25 درصد آرای انتخابات را آرای خاموش شامل می شوند، تصریح کرد: افزایش تعداد حضور مردم در صندوق های رای نشانه موفقیت اصلاح طلبان در انتخابات دهم ریاست جمهوری است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه اقبال میرحسین موسوی اکنون به مراتب بیشتر از احمدی نژاد است، اظهار داشت: دولت نهم نباید با صدقه دادن به مردم و ارائه آمار تعداد مستمری بگیران نسبت به جمع آوری آرای خود اقدام کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.